Kész káosz!



2011. július 9-én délelött 11.30kor a MÁV-START honlapján a következő hírt tették közzé:

"A Budapest-Cegléd-Szolnok és a Budapest-Cegléd-Szeged vasútvonalak közös szakaszán, a Nyugati pályaudvar és Városliget-elágazás között ma és holnap az esti órákig pályafelújítást végeznek. A munkák befejezéséig a szerelvények csak az egyik vágányon közlekedhetnek váltakozó irányba a biztonsági előírások betartásával. Az erre közlekedő vonatok utasai 35-40 késéssel számoljanak."

A végeredmény persze nem 35-40, hanem 50-140 perc késések. A ceglédi zónázó vonatok a délután folyamán személyvonatként közlekedtek, így minden állomáson és megállóhelyen megálltak.
A InterCity-k is késtek 30-60 perceket. Például a Budapest-Keleti pályaudvarról Budapest-Nyugati pályaudvarig közlekedő Kamila IC 64 percet. Zuglóban például volt, hogy egy sebesvonat, egy IC, egy monori és egy ceglédi vonat állt a "B" vágányon egymás mögött.
Kijelző a Nyugatiban
A lajosmizsei vonatokat is nagy mértékben érte a vágányzár. Voltak járatok, melyek csak Kőbánya-Kispestig közlekedtek, illetve indultak. A lajosmizsei vonatok 20-80 perceket késtek. A legtöbbet a 2914 és 2924 sz. vonatok késtek. Mindkettő 88 perc késéssel érkezett meg Lajosmizsére.

20 perc késéssel induló vonat Kőbánya-Kispesten

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések