Kőbánya-Kispest végállomás... (2.rész)
...na de
a korral haladni kell. Fejlődik a világ, így megújul körülöttünk minden. Lehet,
hogy lassan, de előbb utóbb minden megváltozik, akárcsak KÖKI. Igaz több mint 3
év kellett hozzá, de már mondhatni kész az új Kőbánya-Kispest.
M41 2148 a 11. vágányon indulásra készen |
Nem kell
leírnom a KÖKI Terminál sikeres megnyitását. Mindenki tudja, hogy mint minden
új dologban, ebben is volt hiba. Mindenki hallott a híres KÖKI szökőkútról és a
sok panaszról, hogy nincsenek üzletek. Mit várunk egy új bevásárlóközponttól?
Főleg, hogy még kész sincs. Kell még egy kis idő, amikor arra használhatjuk,
amire kitalálták.
M41 2104 a 9. vágányon |
Való
igaz, hogy kellett ez a nagy átalakulás, hiszen az ide érkező külföldi túristáknak
máris más benyomást kelt Budapestre nézve. Az új metró állomás is modernebb
lett, akárcsak a buszpályaudvar. Ugyan a MÁV pénztár és váróterem még nincs
kész. Az, hogy a vasútállomást felújítják-e még kérdéses. Az biztos, hogy nem
mostanában lesz, pedig igen csak ráférne, hiszen nem csak, hogy rozsdás,
összefirkált, koszosak a peronok, de esős időszakban akaratlanul is áznunk
kell.
Vezérlő a 11. vágányon |
Persze
ennek is megvan a maga előnye. Pár hete az állomáson álltam és ázott a
perontető. Amíg vártam a vonatot, addig két alak hozott 2-2 cserepes virágot és
megöntözték. Lehet, hogy a virágoknak hasznos ez az állapot, de az utasoknak
nem. Az állomás felett lévő Sibrik Miklós felüljárót a tervek szerint ez év
végén elkezdik felújítani.
Ezen a
bizonyos két napon, mint említettem többségben Csörgős ingák közlekedtek.
Megérte, ugyanis szép kihasználtsággal közlekedtek (pl.2917). Megérné
szombatonként is 1-2 vonaton ingákat közlekedtetni, mert a Desirókon lévő
heringezés sokszor már elviselhetetlen.
A 2917 sz. vonatról leszálló utasok Kőbánya-Kispesten |
A
vágányzár véget ért. A vonatok ismét a Nyugatiig döcögnek, KÖKI csonka vágányai
pedig ismét kiürültek, de képekkel és videókkal megörökítettem.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése
Írd le véleményedet a bejegyzésről!