Kőbánya-Kispest végállomás... (2.rész)


...na de a korral haladni kell. Fejlődik a világ, így megújul körülöttünk minden. Lehet, hogy lassan, de előbb utóbb minden megváltozik, akárcsak KÖKI. Igaz több mint 3 év kellett hozzá, de már mondhatni kész az új Kőbánya-Kispest.


M41 2148 a 11. vágányon indulásra készen
Nem kell leírnom a KÖKI Terminál sikeres megnyitását. Mindenki tudja, hogy mint minden új dologban, ebben is volt hiba. Mindenki hallott a híres KÖKI szökőkútról és a sok panaszról, hogy nincsenek üzletek. Mit várunk egy új bevásárlóközponttól? Főleg, hogy még kész sincs. Kell még egy kis idő, amikor arra használhatjuk, amire kitalálták.

M41 2104 a 9. vágányon 
Való igaz, hogy kellett ez a nagy átalakulás, hiszen az ide érkező külföldi túristáknak máris más benyomást kelt Budapestre nézve. Az új metró állomás is modernebb lett, akárcsak a buszpályaudvar. Ugyan a MÁV pénztár és váróterem még nincs kész. Az, hogy a vasútállomást felújítják-e még kérdéses. Az biztos, hogy nem mostanában lesz, pedig igen csak ráférne, hiszen nem csak, hogy rozsdás, összefirkált, koszosak a peronok, de esős időszakban akaratlanul is áznunk kell.

Vezérlő a 11. vágányon

Persze ennek is megvan a maga előnye. Pár hete az állomáson álltam és ázott a perontető. Amíg vártam a vonatot, addig két alak hozott 2-2 cserepes virágot és megöntözték. Lehet, hogy a virágoknak hasznos ez az állapot, de az utasoknak nem. Az állomás felett lévő Sibrik Miklós felüljárót a tervek szerint ez év végén elkezdik felújítani.


Ezen a bizonyos két napon, mint említettem többségben Csörgős ingák közlekedtek. Megérte, ugyanis szép kihasználtsággal közlekedtek (pl.2917). Megérné szombatonként is 1-2 vonaton ingákat közlekedtetni, mert a Desirókon lévő heringezés sokszor már elviselhetetlen.

A 2917 sz. vonatról leszálló utasok Kőbánya-Kispesten

A vágányzár véget ért. A vonatok ismét a Nyugatiig döcögnek, KÖKI csonka vágányai pedig ismét kiürültek, de képekkel és videókkal megörökítettem.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések