Szolgáltatás fejlesztés új menetrenddel: néhány vonat végállomása újra Köki lesz

Új menetrend kerül bevezetésre a ceglédi vonalon május 27-től. A reggeli órákban több vonat fog közlekedni, kevesebb megállással, gyorsabb eljutási lehetőséggel, azonban amíg a monori vonal utasai jól járnak, mi megszívjuk - ahogy azt megszokhattuk.







Korábban már írt arról az info.szolnok.hu, hogy fejlesztés gyanánt új menetrendet kap a ceglédi és a szegedi vonal, amit közzé is tettek, de a mizsei vonal nem volt csatolva. A menetrend tervezetben ugyan látható volt, hogy a Nyugatiban 6:27-kor és 7:27-kor már nem az S21 érkezik, de azért nem gondolná az ember, hogy megint visszafejlesztenek egy már jól bevált menetrendet. Nem ezt vártam.

Ahhoz, hogy ilyen mértékben be tudják sűríteni a vonatokat a 100-as vasútvonalon, le kellett mondani két S21-es vonatról Kőbánya-Kispest és Budapest-Nyugati között.


Ami az utastájékoztatást illeti: április 25-én már sejthető volt, hogy érinteni fogja a 142-es vonalat a monori fejlesztése, de a tényleges menetrendet mégis csak tegnap, május 11-én tették közzé -eldugva, úgy, hogy én is alig találtam meg, pedig tudom, hogy hol kell keresni.

Összegezve tehát: május 27-től az 5:25-ös és a 6:25-ös ócsai vonatok utasainak át kell szállniuk majd Kőbánya-Kispesten a Monor felől érkező vonatokra.*

*A menetrendben vannak meglepetések. Reggel már nem mindegyik vonat fog Kőbánya alsón megállni, ezért mindenki figyeljen oda, hogy milyen vonatra száll fel!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések