Év végi korlátozások

Az év végi ünnepek alatt kisebb a forgalom, mint általában, ezért néhány vonatnál (ahogy az minden évben lenni szokott) korlátozások lesznek érvényben. A korlátozásokat a menetrendben a vonatok fejléceiben találjuk.





Nem közlekedik 2020. december 28-án, 29-én, 30-án és 31-én a
  • Lajosmizséről 3:12-kor
  • Ócsáról 5:25-kor és az
  • Ócsáról 6:25-kor induló vonatok.

Nem közlekedik 2020. december 24-én és 31-én a
  • Budapest-Nyugati pályaudvarról 22:18-kor induló vonat

Nem közlekedik 2020. december 25-én és 2021. január 1-jén a
  • Lajosmizséről 2:45-kor és az
  • Ócsáról 5:13-kor induló vonatok.

Nem közlekedik 2020. december 24-én a 
  • Budapest-Nyugati pályaudvarról 18:18-kor
  • Budapest-Nyugati pályaudvarról 20:18-kor
  • Lajosmizséről 17:41-kor és a
  • Lajosmizséről 19:41-kor induló vonatok.

A Táborfalvától Kőbánya-Kispestig közlekedő személyvonat idén december 18-án indul utoljára. 2021-ben január 3-án fog először közlekedni.


Közlekedési naptár



Megjegyzések

  1. Hernádon is történhetne már valami a vasutállomás környékén, a vonatra váróknak nincs nyitva váróterem, esik az eső: hát ázzatok, ha autóval kiviszed a hozzátartozód örülj, hogy tengelytörést ne kapjál a malac ellető gödrökben............

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Írd le véleményedet a bejegyzésről!

Népszerű bejegyzések