Csúcsidei csörgés a lajosmizsein


Előző hónapban a sajtóban is megjelent zsúfoltság miatt a MÁV-Start megvizsgálta, hogy augusztus 5-e után mely csúcsidei járatokra tudná bevetni a mozdonyos vonatokat. Ma megnéztük, hogy hogyan alakult augusztus 6-a a vasútvonalon.

Hétfőről keddre virradóra, az eddig megszokott éjszakai járatokon már nem mozdonyos vonat volt, hanem szóló Desiro közlekedett. A többi, reggeli csúcsidőben közlekedő vonatok dupla Desiro motorvonatokból voltak kiállítva, melyek Budapest után a Balatonra vették az irányt, éppen ezért a déutáni órákban már kevesebb motorvonat jut a mizseire. Hajnalban már három 418-as (régi nevén M41-es) dízelmozdony Ferencváros vasútállomáson volt, melyek közül kettőt még a délelőtti órákban átvittek a Nyugati pályaudvarra. Szám szerint a 140-es és a 156-os Csörgőket. Délután mindkettő tett egy-egy kanyart a vonalon, 6 kocsival.

Kőbánya-Kispest 4. vágányán indulásra kész a kora délutáni személyvonat

A tervek szerint munkanapokon a Nyugati pályaudvarról 13:18-kor és 18:18-kor, valamint Lajosmizséről 15:41-kor és 20:41-kor induló személyvonatok nagykapacitású, mozdonyos vonatok lesznek, akárcsak ma. Ezáltal a vasúttársaság könnyebben tudja biztosítani a dupla Desirókat a többi délutáni vonatra.

Késő délutáni személyvonat halad Gyál felsőnél a néhány éve felújított pályán


Kőbánya-Kispestről indul a 13:33-as vonat



Lajosmizsei személyvonat döcög Felsőpakony határában



Gyál felső és Gyál között "száguld" a mizsei vonat

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések