Gyál és Inárcs átépítése 3.
Alig három hét és a vonatpótlásnak vége. Gyálon és Inárcson a vágányokat már lefektették, és már neki láttak a peronok építésének. Sajnos az állomásépületek továbbra is a jelenlegi állapotukban maradnak.
Kicsivel több, mint két hét és újra vonatra szállhatunk Dabas és Budapest között. A munkálatok már a vége fele járnak. Gyálon és Inárcson az új vágányokat már lefektették és jelenleg a peronok készülnek.
![]() |
Inárcs-Kakucs | Az egyes váltó (fotó: Gonda László) |
![]() |
Gyál | Az első vágány (fotó: Gonda László) |
![]() |
Inárcs-Kakucs | Épül az első vágány (fotó: Gonda László) |
![]() |
Inárcs-Kakucs | Dabas felől nézve (fotó: Gonda László) |
![]() |
Inárcs-Kakucs | Árok ásása (fotó: Gonda László) |
![]() |
Gyál | Lajosmizse felőli vége (fotó: Gonda László) |
![]() |
Inárcs-Kakucs | Az új peron elemei (fotó: Gonda László) |
![]() |
Gyál | Épül az új peron az első vágány mellett (fotó: Gonda László) |
![]() |
M41 2177 (418 177) Miskolc-Tiszai pályaudvaron (fotó: Tóth Pál) |
Akár csak egy lajosmizsei vonat. A különbség, hogy nem dízelmozdony tolja, és nem 100-as vezérlő van az elején. Kelebiai sebesvonat a Keleti pályaudvar 10.vágányán (fotó: I<@c$@) |
Bhv 562 (fotó: I<@c$@) |
Bhv 550. Pár hónapja még Lajosmizse felé járt. (fotó: I<@c$@) |
A peronok milyen magasak lesznek? SK+10?
VálaszTörlésHa minden igaz akkor Sk+55
Törlés