Nem lesz felújítva a lajosmizsei vasútvonal
A Telex értesülései szerint a lajosmizsei vasútvonal felújítása is megy a kukába.
“ Az NKK és elődje, a BFK főleg a fővárosra és az agglomerációra koncentrált, ezért a leállított projektek nagyrészt az itt élő, mintegy hárommillió embernek fájhatnak. Számos vasúti fejlesztés megy a levesbe a lista szerint. Ilyen a Köki–Kecskemét-vonalfejlesztés (visszafizetés, szabálytalansági eljárás)…” - írta ma reggel a Telex.
A felújítást még 2020. augusztusában jelentették be.
Szomorú, de sejthető volt. A pálya állapota Kispest – Dabas között továbbra is rossz, annak (legalább 60 km/h-s) helyreállítása sem filléres munka lenne. Ezzel szemben a vonal alsó szakaszából (ahol a legjobb a pálya állapota) többet is ki lehetne hozni menetrendi fejlesztéssel. A Kecskemét irányú vonatok bevezetésére munkanapokon (nem 3-4 fele vágva a vonalat, hanem törekedve a közvetlen járatokra), a hivatásforgalomra szabott, kora reggeltől késő estig, a térségben élőket kiszolgáló menetrendre lenne szükség, amiről már évek óta írogatok.
Kedves Blogoló, ha tudunk közlekedés témában egyeztetni, kérjük írj az elevengyaliak@gmail.com vagy az Eleven Gyál fb. oldalára ill. ajánljuk figyelmedbe a kérdőívünket.https://bit.ly/eleven_kozlekedes
VálaszTörlésSok külföldi támogatásra van pénz. Az itthoni dolgok maradnak.
VálaszTörlésOrbàncnak kell a love meg az akku gyàrnak Debrecenbe ugye kutyàk
VálaszTörlés