Ünnepi menetrend

március 15-i nemzeti ünnepre való tekintettel munkanap-áthelyezésre kerül sor, emiatt az utasforgalmi igények megfelelő kiszolgálása érdekében változik a vonatok közlekedési rendje.


  • március 14-én, szerdán                                pénteki,
  • március 15-én, csütörtökön                        szombati,
  • március 16-án, pénteken (pihenőnap)       ünnepnapi,
  • március 17-én, szombaton                           ünnepnapi menetrend lesz érvényben.
Március 18-án, vasárnaptól már a megszokott, menetrend szerint közlekednek a személyszállító vonatok. A megváltozott munkarend miatt, március 24-én, szombaton munkanap lesz, így
  • március 23-án, pénteken                            munkanapi (nem pénteki),
  • március 24-én, szombaton    (munkanap)    pénteki menetrend lesz érvényben.
Március 25-én, vasárnap már a megszokott, vasárnapi menetrendnek megfelelően közlekednek a vonatok.

További információk: ITT

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések