Gyál és Inárcs átépítése 4.

Vége a vágányzárnak. Tegnap óta újra vonattal utazhatunk Budapest és Dabas között. Gyál megálló-rakodóhely és Inárcs-Kakucs vasútállomás átépítése befejeződött. Az első nap nem volt zökkenőmentes, 10-60 perces késések voltak.





Gyál | A peron új, az állomásépület még a régi (fotó: Radixxx)
Gyál | Az első vágány peronja még nincs teljesen kész (fotó: Radixxx)
418 191 (M41 2191) érkezik Nyugatiból Gyálra (fotó:Radixxx)
Inárcs-Kakucs | Az új peron (fotó: Gonda László)
Inárcs-Kakucs | Személyvonat érkezik az első vágányra (fotó: Gonda László)

Megjegyzések

  1. Hűha, csak nem hangosbemondó hangszóróit látom az oszlopokon? Mikortól várható, hogy a két új állomáson keresztezik egymást a vonatok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyálon már működik a hangos. Olyan, mint eddig: a forgalmista mondja be. Inárcson nem tudom, hogy működik-e már. Ha minden igaz, akkor a decemberi menetrend váltástól fognak keresztezni a vonatok.

      Törlés
  2. Az várható, hogy a vonatok menetideje rövidebb lesz a két új állomás miatt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bp-Lajosmizse viszonylatban (lefelé) nem, de visszafelé megszüntethető az ócsai 20 perc stb..., szóval igen, várható. A kérdés az, hogy a MÁV-Start milyen menetrendet varázsol majd.

      Törlés
  3. Ha jol latom, ezek nem sk+55, hanem csak 30cm magas peronok. Tudtok ennek okarol?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Írd le véleményedet a bejegyzésről!

Népszerű bejegyzések