15%-kal olcsóbb jegy a döcögő vonatokon


Fónagy János közlekedési államtitkár bejelentése szerint június 1-től az alacsony komfortfokozatú vasútvonalakon közlekedő személyvonatokra 15 százalékkal olcsóbb lesz a jegy.











Ez körülbelül 100-120 járatot érint. Kérdés, hogy a lajosmizsei vasútvonal alacsony komfortfokozatú-e, amiért a vasútvonal közel felén legfeljebb 40 km/h-val döcögnek a vonatok? Vagy amiért modern, légkondicionált, alacsonypadlós, hamarosan WiFi szolgáltatással ellátott vonatok futnak, már normál színvonalúnak számít? Mivel a Nyugati pályaudvar és Kőbánya-Kispest közötti szakaszon a vonatok átlagosan 80km/h-val, Dabas és Kecskemét között pedig 60km/h-val haladnak, nem valószínű, hogy a lajosmizsei vasútvonalat az alacsony komfortfokozatú vonalak közé sorolják.

Megjegyzések

  1. Pedig a legtöbb ember, azon a szakaszon közlekedik, ahol 40-nel száguld a szerelvény! És ráadásul Dabas után sem megy 60-nal, és vannak olyan helyek, mint Ócsa - Dabas közti szakasz, ahol még a 40-et sem éri el. Ezt már az alacsony komfortfokozatba se lehet sorolni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Írd le véleményedet a bejegyzésről!

Népszerű bejegyzések