Címlapon a mizsei vonal


Ma délután megjelent egy cikk az Indexen, ahol megismerheti több millió ember azokat a problémákat, melyekkel mi, a vonalon utazók nap, mint nap találkozunk. Kis kapacitású vonatok csúcsidőben, utaslemaradások, késések, vonatlemondások.

A nyári menetrend bevezetése óta a Desiro motorvonatok többsége a Budapest és Balatonfüred között közlekedő Katica sebesvonatokban közlekednek, emiatt a lajosmizsei vonalra jóval kevesebb egység jut. Tanítási időszakban legalább 12-15 Desiro motorvonat szükséges az S21-es vonatokra, azonban nyáron több munkanap is csak 6-7 darab jutott. Ez vezetett a képeken látható zsúfoltsághoz, utaslemaradásokhoz, utasrosszullétekhez, káoszhoz.

Több vonatnál is előfordult, hogy az emberek nem fértek fel és csak az egy órával később induló vonattal tudtak haza utazni

A képeket az utasok készítették, melyeket a blog facebook oldalán osztottak meg.

Megjegyzések

  1. Teszteli a MÁV az emeletes vonatot. Ha beválik, nem kell a KISS.

    VálaszTörlés
  2. Remek, az utasok az elsők...... Hajmeresztő, ami itt folyik közlekedés címén. Az ember fel nem tudja fogni, hogy miért nem az elővárosi vonalakat sűrítik, hiszen ott több ember tudna utazni Budapest központjáig. Ehelyett a jóformán utazásra, főleg tömegközlekedésre alkalmatlan csuklós autóbuszokat nyomatják, ezeken a szintén remek úthálózatokon. Valahogy semminek nincs gazdája ilyenkor....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Írd le véleményedet a bejegyzésről!

Népszerű bejegyzések