Roncsderbik a vasúton


Utazásaim során a vonat ablakából kitekintve mindig is láttam abszurd dolgokat. És ezzel nem csak én vagyok így. Az elmúlt néhány hétben többször is láthattunk abszurd helyzeteket a vonalon. Íme két autós eset.

Hetek óta láthatunk egy piros autót Ócsa határában. Hogy miként került oda, nem tudni. A helyiek szerint korábban még viszonylag jobb állapotban volt látható, de mára már tényleg autóbontóban lenne a helye. Emlékeim szerint nemrég még fejjel lefele láttam...


Február 18-a délutánján Örkény vasútállomáson kitérőnek ütközött és felborult egy személyautó. A balesetben megsérült a váltójelző. Az esemény a vonatközlekedést nem veszélyezteti. Adta hírül a MÁVINFORM.

Személyi sérülés nem történt. Utólag úgy hallottam, hogy azt az autót kézi erővel sikerült a feje tetejére állítani. Bárhogy is történt, ez is meg lett örökítve.
Kép: MÁVINFORM

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések